۴ تا از خاطرات زنان ايراني از زايمان طبيعي در خانه و بيمارستان

۱ بازديد

يكي از بهترين روزهاي زندگي تمام خانم ها روزي است كه مادر مي شوند و خاطره اين روز شيرين را هيچ گاه فراموش نمي كنند . در اين مطلب مي خواهيم 4 تا از خاطرات زنان ايراني از زايمان طبيعي در خانه و بيمارستان را براي شما به اشتراك بگذاريم. 

پزشكان همواره زايمان طبيعي را به مادران سفارش مي كنند چون مزاياي فراواني دارد كه مهم ترين آن بهبود سريعتر حال مادر است. مادران در روزهاي پاياني بارداري خود بايد آمادگي اين را داشته باشند تا پس از تحمل 9 ماه بارداري نعمت پدر شدن را به همسر خود هديه دهند. همچنين نعمت مادر شدن كه يكي از بهترين الطاف الهي است را براي خود به ارمغان بياورند. مسلماً روزي كه يك زن و شوهرصاحب فرزند مي شوند و مسئوليت پدر و يا مادر بودن آنها شروع مي شود يكي از بهترين روزهاي عمرشان است، در ادامه با چندتا از بهترين خاطره هاي اين چنيني آشنا مي شويد.

خاطره شماره1:

خاطرات-زايمان

"روز يكشنبه 29 فروردين بود .صبح از خواب بيدار شدم و خوب بودم. طبق معمول بلند شدم و صبحونه رو خوردم و اومدم روي تخت دراز كش لپ تاپ رو روشن كردم و شروع كردم به وبگردي كه دلم شروع كرد به درد كردن. اهميت ندادم و حتي يك درصد هم احتمال نميدادم كه درد زايمان باشه. چون درد خفيفي بود و هم اينكه مداوم بود.

رفتم بهترين كودك و با بچه ها كمي صحبت كرديم. اون روز ظهر قرار بود بريم خونه مامان و خوش شانسي من اين بود كه من همون روز وقت چكاپ هفتگيم بود و ميخواستم به دكتر بگم كه تاريخ سزارينم رو كه واسه جمعه داده بود بندازه جلو چون واقعا خسته شده بودم.

براي مشاهده متن اصلي بر روي لينك زير كليك كنيد:

4 تا از خاطرات زنان ايراني از زايمان طبيعي در خانه و بيمارستان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.